reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrea Cox

Andrea Cox

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

programová koordinátorka Nadácie Pontismatka, stúpenec carpe diem a programovo presvedčený optimista Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Na ceste do Albánska

Andrea Cox

Na ceste do Albánska

Koncom februára 2012 som sa vydala na cestu, na ktorú som sa polroka tešila. Belehrad, Skopje, Tirana a z Podgorice spať do Bratislavy. Snažili sme sa ušetriť, kde sa len dalo. (Túto vetu nepíšem pre donora; predpokladám, že ten číta naše správy J) Neleteli sme, išli sme služobným autom, ktoré má najazdených dobre cez 200 000 km. A kolega dostal syzifovskú úlohu: nájsť lacné hotely v centre hlavných miest, kde by aj moje náročné ja mohlo spokojne spať a po večeroch pracovať na zameškaných úlohách. Trmácajúc sa po balkánskych cestách v aute žiaľ ešte pracovať neviem, takže doháňať bolo čo. Michal zvládol svoju úlohu podstatne lepšie (do tých hotelov sa kedykoľvek rada vrátim) ako moja navigácia s aktualizovanými mapami v januári 2012. Pre Tiranu ponúkla jednu ulicu.

  • 26. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 767x
  • 3
Čo som si uvedomila 19. decembra 2010

Andrea Cox

Čo som si uvedomila 19. decembra 2010

19. decembra neskoro večer som sa cez facebook rozprávala s mojou bieloruskou kolegyňou. Anastasia žije v Minsku. Bolo to okolo 23.00, v čase, keď ešte sieť v Bielorusku nepadala a dalo sa dostať aj na bieloruské servery. Uvedomila som si vtedy niekoľko veľmi smutných faktov.

  • 22. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 151x
  • 21
Koho voľby v Bielorusku prekvapili?

Andrea Cox

Koho voľby v Bielorusku prekvapili?

Voľby v Bielorusku prekvapili nie svojím výsledkom. Tí, ktorí sa venujú vnútropolitickej situácii v Bielorusku, mohli uzatvárať stávky, koľko hlasov dostane úradujúci prezident. Či to bude 75 alebo 85 percent hlasov, ktoré si baťka prizná, koľko percent daruje ostatným kandidátom.  Nikto nečakal, že by niektorý z deviatich opozičných kandidátov získal výraznejšiu podporu vyjadrenú v percentách. Fakt, že opozícia sa nedokázala dohodnúť na jednom kandidátovi, nemohol ovplyvniť výsledok volieb. V skutočnosti išlo skôr o to ukázať, že v Bielorusku existuje viac než jeden politik, že politické spektrum je skutočne široké a názorová rôznosť patrí k politickému štandardu - opozície, určite nie prezidenta a jeho administratívy.

  • 20. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 649x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu